*MoJtAbA* (21-03-14)
گرامی شما مادربرد رو ببرید گارانتی خودشون تست میکنند . احتیاجی نیست شما دستمال بکشید . این شات ها و بنچمارک و اپدیت بایوس روال عیب یابی هست . به هر حال با ذکر ایراد بفرستید گارانتی بررسی میشود اگر ایرادی که شما فرمودید مشاهده کنند .اقدامات لازم رو انجام میدهند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط king_of_shadows برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (21-03-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks